Rozsuwa się i zsuwa dba o wygląd i porządek
Kolorowe kulki pojawiają się to znikają
Do zabawy i nauki, zapraszają
Wartości pedagogiczne:
usprawnianie pamięci wzrokowej
usprawnianie orientacji przestrzennej
usprawnianie sprawności manualnej
usprawnianie koordynacji wzrokowo –
ruchowej
rozwijanie kompetencji
matematycznych-wspomaganie rozwoju umysłowego
i uzdolnień do uczenia się matematyki
Zawartość:
drewniana skrzynka o wymiarach: 320 x 270x
60, 130 sztuk kolorowych kulek fi 20 mm. (40
szt. czerwonych, 40 szt. niebieskich, 25 szt.
żółtych, 25 szt. zielonych)
instrukcja w języku polskim
Przykładowe gry:
1. Gra „ kółko i
krzyżyk”
Bierze udział 2 zawodników. Zaczynamy
grę od środka planszy i kładziemy na przemian
po jednej kulce. Celem jest ułożenie dokładnie
pięciu (nie więcej) kulek swojego koloru w
ciągłej linii- poziomej, pionowej lub ukośnej,
Pierwszy gracz, który tego dokona
zostaje zwycięzcą, Jeśli nie uda się to
nikomu, następuje remis. Zabawa ma na celu
rozwijanie logicznego myślenia.
2. GRA „samotnik” jest grą
logiczną dla jednej osoby.
Pole do gry ma kształt krzyża z jednym
pustym polem w środku oraz 32 polami
zapełnionymi. W grze jedynym dozwolonym ruchem
jest przeskoczenie pionka innym pionkiem w
pionie lub w poziomie, co powoduje zbicie
przeskoczonego pionka. Celem gry jest
pozostawienie na planszy jednego pionka,
najlepiej jeśli będzie to pionek w centrum.
Ponieważ jest to trudne to można się
umówić aby zostało jak najmniej
kulek.
Więcej przykładowych gier poniżej w
instrukcji, którą można pobrać w pliku
PDF.
Numer zgłoszenia i prawa ochronnego
RCD-001038640-0001
Certyfikat:
Produkt posiada znak bezpieczeństwa CE.
Surowce używane do ich produkcji posiadają
wymagane atesty i spełniają wymogi określone
przez Unię Europejską w dyrektywie EN 71.1, EN
71.2, EN 71.3