Nowoczesna forma prezentowania
projektów architektonicznych —
projekcja na stereoskopowych monitorach
(LCD3D).
Wystarczy zainstalować specjalny plug-in SVI
Max 2.2 a Państwa trójwymiarowe modele
uzyskają głębię obrazu i zaczną
„wychodzić” ze stereoskopowego
monitora.
Wszelkie animacje, wizualizacje i modele
tworzone w aplikacji Autodesk(R) 3ds Max
utworzone w trzech wymiarach mogą być widziane
na stereoskopowych monitorach (LCD3D).
Stosując plug-in SVI Max 2.2 można przygotować
trójwymiarowe modele do prezentacji na
stereoskopowych monitorach bezpośrednio w
aplikacji 3ds Max(R), bez potrzeby stosowania
dodatkowych aplikacji. Skorzystaj z możliwości
jakie daje plug-in SVI Max przy projektowaniu
w 3D.
Obiekty stworzone w aplikacji 3dsMax(R) lub
importowane z innych aplikacji Autodesk(R) do
3dsMax(R) można renderować i prezentować na
auto-stereoskopowych monitorach. Przygotowanie
stereoskopowych zdjęć lub filmów odbywa
się za pomocą standardowej wirtualnej kamery
zdefiniowanej w aplikacjach Autodesku(R).
Plug-in SVI Max zwiększa funkcjonalność
aplikacji 3dsMax(R), pozwala to na szybkie i
dokładne tworzenie stereoskopowych
obrazów.
Właściwości SVI MaxPlug-in
Szybki podgląd: podgląd obiektów z
opcją cieniowania pozwala na podgląd
projektowanych obiektów za pomocą
wirtualnej kamery. Prosta konfiguracja pozwala
na zapisywanie obrazów stereoskopowych
w dowolnym stero-formacie, a więc i na
prezentację za pomocą dowolnego monitora
stereoskopowego.
Intuicyjna regulacja głębi obrazu: Występujące
plany w tworzonym obrazie stereoskopowym można
kontrolować. Można też regulować głębię obrazu
i ostrość obiektów w
poszczególnych planach.
Wydajność: Obrazy stereoskopowe składają się z
dwóch widoków. Plug-in SVI Max
2.2 analizuje poszczególne widoki i
konwertuje je do mniejszej rozdzielczości, co
zmniejsza czas obróbki cyfrowej.
Plug-in SVI Max współpracuje z:
- Autodesk®3ds Max® R7 to 2010
(32bit), R9 to 2010 (64bit);
- system operacyjnym: Windows® XP,
Windows® Vista;
- minimalna pojemność dysku twardego 11 MB.
Postprodukcja: Plug-in SVI Max 2.2 pozwala na
obróbkę graficzną utworzonych
obrazów stereoskopowych (cieniowanie,
odbicie światła, transparentność lub
Z-Depth-Pass). Postrodukcja utworzonych
obrazów może odbywać za pomocą
standardowych narzędzi. Dla utworzenia
ostatecznego stereo-obrazu najprościej jednak
skorzystać z funkcjonalności SVI MaxPlug-in
2.2.
Formaty wyjściowe: SVI 3x3, SVI Single/Multi
User, red-cyan, SideBySide, X3D/NewSight,
Sharp Subpixel Interlacing, SeeReal i wiele
innych.